JA, IK OOK!

De Buurt Bruis Brondagen zijn begonnen, van Lina moeder van Julika groep 5/6

Vanochtend werden we ontvangen met het lied ‘thuis in Amsterdam’ wat ontstaan is gedurende de editie van de BBB dagen afgelopen jaar. En dan zie je ogen en oren open gaan en nieuwsgierigheid wakker worden: Er gebeurt iets? Wat gebeurt er?
‘Kijk er hangen al gympen’ hoorde ik een kind roepen. Gympen ter versiering en voor de sponsorloop van volgende week. De opbrengst zal gaan naar het daklozenproject van de Nassaukerk.




Eenmaal in de klas stond een plattegrond op het digibord en waren ouders en kinderen gezamenlijk aan het kijken en aanwijzen waar in de buurt zij wonen. En wat er nog allemaal in de buurt te vinden is - een gezellig en verwelkomend begin van de dag.





Eenmaal weer op weg naar buiten hoorde ik een ouder al zingend de trap af komen: ‘Thuis in Amsterdam, daar woon ik, speel ik, werk ik...’ en ik dacht: Ja ik ook!








Popular posts from this blog

DONDERDAG: DANSEN IN DE CLIFFORDSTUDIO, GR. 3

GEZELLIGE SFEER IN DE KLAS